15 תשובות
אני ירדתי בהסגר
ירדתי
אני נשארתי אותו דבר, אבל הפסקתי להתאמן אז המסת שריר ירדה והשומן עלה ככה שזה איזן את עצמו.
אני נשארתי באותו המשקל
עליתי 2 קילו
ירדתי
שואל השאלה:
אין לי מושג איך ירדתי^
אני כל היום במקרר לול
ירדתי קצת, הקורונה הייתה בשבילי תירוץ לעשות דווקא לממשלה ולצאת לריצות (במקומות בלי אנשים).
ירדתי במעט
לא עליתי ולא ירדתי
עליתי שלוש קילו ועכשיו הורדתי קילו
ככל הנראה עליתי קצת
ירדתי אבל כי פיתחתי הפרעת אכילה:(
אנונימית
ירדתי 7 קילו
אני ירדתי שני קילו, נראה לי כי היה לי משעמם אז עשיתי ספורט וגם אוכלים יותר מסודר כי נמצאים בבית כל היום אז יש זמן להכין אוכל כמו שצריך וזה