3 תשובות
אני מניחה שאהיה שכירה, הרבה יותר קל ופחות כאב ראש מאשר להיות עצמאית לדעתי
שכירה, זה יותר בטוח (מבחינת הכסף), מרוויחים אחלה, וגם לרוב מרוויחים יותר מ-עצמאיים. (כמובן שאם לא אמצא עבודה שאני אוהבת ומתאימה לי אני אולי אנסה להיות עצמאית)
כנראה ששכירה
אני יותר טובה בלבצע ופחות בלנהל