6 תשובות
69 כי זה גיל יפה
אנונימית
7,006 כי אני מיוחדת
אני מאמינה שלבני אלמוות אין גיל מסויים שהם ימותו בו חחחחחחחחח
100,000 בדוק.
970 כי אני יותר טובה ממתושלח
22
אנונימית