10 תשובות
למה שיתגמלו מלשנים
כי אז כולם ידווחו על כולם וזה יהרוס את האתר
למלשנים אין תקווה ;)
תגיד את זה ל-six6nine9...^
לא נשאר לו עוד הרבה
שואל השאלה:
למה אתם קוראים מלשינים למי שמדווח על העלאת שאלות שלא מכבדות לא את השואל ולא את האתר, עולות כאן הרבה שאלות שמסיתות להתאבדות אלימות גסויות וגזעניות
אנונימית
בדיוק^
יש סיבה שזה נקרא דיווח ולא הלשנה!
כי נקודות האמינות אמורות לסמל כמה אתה לא עובר על החוקים, לא כמה אתה אוכף אותם.

ואם היית מקבל נקודות אמינות על הדיווחים שאתה שולח - אתה תוכל להספים את האתר, לדווח על הספאם שלך, ואז בעצם לא להיענש עליו. אז מה הפואנטה פה? הספאם שלך עדיין זיבל את האתר, וזה שדיווחת עליו לא משנה את זה שמגיע לך עונש. זה קצת כמו להגיד: "רצחתי מישהו אבל הסגרתי את עצמי למשטרה, אז אני רוצה שישחררו אותי בגלל שהסגרתי את עצמי".
שואל השאלה:
איך אני יכולה לדווח על שאלות של עצמי הרי המערכת והנאמנים יודעים מי מעלה את השאלה ומי מדווח על השאלה
אנונימית
^כל עוד היא אנונימית, הנאמנים לא יודעים מי שאל את השאלה, רק המערכת. אבל זה גם לא משנה את זה שמבחינה מכנית, את יכולה לדווח על שאלות של עצמך.
וגם אם לא היית יכולה, את עדיין יכולה לדווח על שאלות של אחרים, וככה עדיין להתחמק מעונש.