תשובה אחת
חשוב לי להבהיר שאני לא הנהלת האתר ולא מטעמה. אני לא נאמן, אני סה"כ עונה בכיר וזה לא משהו מיוחד.

אך בכל מקרה - מה ההצעה?
אנונימי