התחברות
הרשמה
יש לי הצעה להנהלת האתר לשאלות הקשורות לאתר מאד רצוי שיענו על ידי הנהלת האתר או הנאמנים מה אתם אומרים?
31 בינואר 2020, 21:59
תשובה אחת
חשוב לי להבהיר שאני לא הנהלת האתר ולא מטעמה. אני לא נאמן, אני סה"כ עונה בכיר וזה לא משהו מיוחד.
אך בכל מקרה - מה ההצעה?
אנונימי