התחברות
הרשמה
מה צריך לשלוח להנהלת האתר אם רוצים להיות נאמנים?
ועושים את זה בצור קשר נכון?
30 בנובמבר 2018, 15:21
נאמני סטיפס
פרחים
נאמן סטיפס
אודות סטיפס
מידע על סטיפס
תשובה אחת
להגיד להם למה את חושבת שמגיע לך להיות נאמנה
(
(: Im cute, love me
באותו הנושא:
שלחתי להנהלת סטיפס הודעה על לסגור את סטיפס בכיפור...
הייתם רוצים שתהיה אפשרות לשלוח תמונות בצאט פרטי בסטיפס?? אם כן, תכתבו בתגובות ונקווה שמערכת האתר תראה את זה ותקדם את זה
אם הייתה הנהלה חדשה לסטיפס, מה לפי דעתכם הם היו צריכים לעשות כדי להפוך את סטיפס לאתר טוב ולמנוע פרישות של משמתמשים?
יש מישהו/מישהי באתר שהייתם רוצים לדבר איתו אבל אין לכם אומץ לשלוח הודעה?
איך אפשר לשלוח הודעה להנהלה של סטיפס כדי לשחזר פה שיחות שנמחקו?
תגידו רגע, אם אני מזמינה מהאתר של קיילי ג'נר אודם, אז צריך לשלם גם על משלוח?
אני צריך לשלוח מסמכים למיטב עדיף לשלוח דרך האתר או בפקס?
מה נראה להנהלת סטיפס שהיא שינתה את כל האתר?
מה יוצא כאן להנהלת האתר?
הנהלת ג'יידיט מודיעה שכתובת האתר שונתה ל-stips.co.il
שלחתי אתמול להנהלת סטיפס בצור קשר שאני רוצה להיות נאמנה יש לי את כל הדרישות..מתי הם יחזרו אליי?