7 תשובות
לא, הדור הצעיר אומר את המילה הזו, הדור המבוגר לא אומר. כי משמעות המילה הזו לא הולמת ושומשה על ידי מחזיקי עבדים לבנים בארה"ב של המאה ה-18. זה לא עניין של לשכוח, אלא ההפך.
שואל השאלה:
בדיוק. כתבתי בשביל לא להשכיח
אנונימית
לא הם אומרים את זה כחלק משפת הדיבור היום יום , וזה תלוי יש כאלה שבכלל לא אומרים את זה
לא, המילה הזו היא מילת גנאי שהתשמשו בה הלבנים. ואם ימשיכו לומר אותה זה כאילו אומרים לאחר שהוא נ. זה כמו שיהודי יקרא ליהודי בשם גנאי שהנאצים היו מכנים אותנו.
לא
הם אומרים את זה כדיי להגיע למצב של זכויות יתר
כדיי שתמיד יהיה אפשר להאשים את הלבנים בגזענות שלא נעשתה
ועל הדרך לעשות פשעים
לא, זה מילה מגניבה. אל תנסה לפענח את זה כל המגניבים אומרים ניגה
המחשמל, מסכים איתך
באותו הנושא: