9 תשובות
לא אומרת וואלה צודק.
לא באמת מתכוונים לזה, זה כמו להגיד "לא טוב לך ללמוד? אל תלמד" , אבל לא באמת מתכוונים לזה. זה נאמר מסוג של תסכול , מתכוונים לומר "ככה זה וזהו"
שואל השאלה:
האמת שיש כאלה שאומרים גם
אם לא טוב לך פה תעבור לארץ אחרת, אני מכיר כמה שעשו את זה
האמת שיש כאלה שאומרים גם
אם לא טוב לך פה תעבור לארץ אחרת, אני מכיר כמה שעשו את זה
אנונימי
אולי אומרים את זה לאנשים שנוטים להתלונן וכבר נמאס לשמוע אותם
זה כמו שאומרים "מי שלא טוב לו יום טוב לו" כאילו מה זה יעזור כזה "אה אוקי יהיה לי יום טוב" כאילו מה הקשר?!
אנונימית
למה אומרים ככה ,כי זו הכוונה ,אנשים רוצים שהיה כאן משהו אחר כמו במדינה אחרת. ואני אומר לא טוב לך בארץ אתה מתולנן שלא טוב לך תלך למקום שיש בו את האפשרות שאתה רוצה . לנו יש את החוקים שלנו במדינה לפי היהדות ולפי הדמוקרטיה שנמצאים בה למרות שיש לי מחלוקת לגבי זה . אבל זה החוקים,אתה רוצה לשנות דברים יש אפשרות אבל לו בהכל
שואל השאלה:
אני מצטער איתך אני לא מדבר^
אני מצטער איתך אני לא מדבר^
אנונימי
אה קשה איתי נכון אהי מביא את האמת
שואל השאלה:
לא
זה בגלל שאתה קיללת אותי בפרטי
אני לא מדבר איתך יותר נקודה
לא
זה בגלל שאתה קיללת אותי בפרטי
אני לא מדבר איתך יותר נקודה
אנונימי
באותו הנושא: