5 תשובות
אני הייתי בצבא, ועם כמה שהיה קשה זה היה מחשל וחוויה ממש טובה ומבגרת. כשאתה אחרי זה אתה אומר חבל שהתקופה נגמרה וכמה התבגרת באותה התקופה.
אחותי סבלה מאוד כששירתה בצבא אז מבחינת תנאים נראלי שירות לאומי אבל בסופו של דבר הרוב הולכים לצבא אז לא יודעת
אנונימית
צבא
^^^ זה שאחותך סבלה לא אומר שאת תסבלי.
אולי לה זה לא התאים המסגרת וזה בסדר.
חבל שתפסידי משהו כל כך חשוב ומבגר בגלל שאחותך לא נהנת.
אולי לה זה לא התאים המסגרת וזה בסדר.
חבל שתפסידי משהו כל כך חשוב ומבגר בגלל שאחותך לא נהנת.
אנונימית
לדעתי צבא.
אלו חוויות שאף אחד כמעט בעולם לא עובר זה מה שמייחד בין היתר את הארץ שלנו ואת התושבים בה
אלו חוויות שאף אחד כמעט בעולם לא עובר זה מה שמייחד בין היתר את הארץ שלנו ואת התושבים בה
באותו הנושא: