3 תשובות
חד משמעית צבא.
זו תרומה ענקית למדינה שלך ששמרה עלייך עד עכשיו ואני באמת חושבת שכל אחד צריך להתגייס. את לומדת להיות פחות מפונקת, מכירה חברים חדשים לכל החיים, ומתבגרת. אני חושבת שזו באמת מתנה להתגייס לצבא וזה יתרום לך ממש ולדעתי רק מי שלא מתאים לצבא מבחינה בריאותית צריך ללכת לשירות לאומי.
זו תרומה ענקית למדינה שלך ששמרה עלייך עד עכשיו ואני באמת חושבת שכל אחד צריך להתגייס. את לומדת להיות פחות מפונקת, מכירה חברים חדשים לכל החיים, ומתבגרת. אני חושבת שזו באמת מתנה להתגייס לצבא וזה יתרום לך ממש ולדעתי רק מי שלא מתאים לצבא מבחינה בריאותית צריך ללכת לשירות לאומי.
לכל אלה שרושמים פה צבא כי את תורמת וכי תכירי חברים וזה אני ממש לא נגד הצבא ואפילו בעד!!! אבל גם בשירות לאומי תורמים למדינה בדיוק כמו שתורמים בצבא וזה למה יש שירות לאומי במקום צבא לאנשים שלא יכולים לשרת או לדתיות...
וחברים אפשר להכיר גם בשירות הלאומי.
זה הכי בעולם בעד צבא כן? אבל גם שירות לאומי זה שירות באותה מידה
וחברים אפשר להכיר גם בשירות הלאומי.
זה הכי בעולם בעד צבא כן? אבל גם שירות לאומי זה שירות באותה מידה
אנונימית
כדי להגיע לשירות לאומי (אלא אם מדובר בבנות דתיות), יש לפנות לקבן אזרחי
באותו הנושא: