התחברות
הרשמה
אם אני מכינה עוגה (בחושה) ואני מפזרת למעלה אמ אנד אמ זה יצא טעים?
22 ביוני 2020, 19:57
עוגות
שוקולד
אפייה
הכנה ביתית
4 תשובות
זה נשמע טוב
_
_MDL_
לדעתי כן
M
Martin :)
כן
ת
תבחרו אתם ^^
וואי כן בא לי
ק
קשה לי למצוא כינוי
באותו הנושא:
היי, אני מכינה עוגה בחושה ורק עכשיו שמתי לב שאין לי שמנת חמוצה ואני לא יכולה ללכת לקנות האם יש תחליף שאפשר לשים במקום?
אפיית עוגות בחושות - מה עושים? כשאני אופה עוגה בחושה בתנור הצד למעלה יותר מידי אפוי והתחתית של העוגה עדיין לא אפויה.
שמירת עוגה בחושה במקרר - לכמה זמן אפשר לשמור עוגה בחושה במקרר?
לגרום לעוגה לצאת אוורירית - איך גורמים לעוגה בחושה לא לצאת "עוגת חנק"? פעם אחר פעם יוצאות לי עוגות יבשות וזה מבאס...
משהי שהתחלתי לצאת איתה הבנתי שהיא מכינה עוגיות וכל מני עוגות והיא מכינה חלות
כדאי לעשות עוגת שכבות שוקולד או בחושה???
אפשר להקפיא עוגה בחושה?
אני מכינה עוגות למכירה איזה הכי יימכרו? (לא בחושה שוקולד חח)
יש לאחותי יומהולדת ואני מכינה לה עוגה, אני צריכה מתכון לעוגה מושקעת, מושלמת וטעימה! יש לכם\ן?
הוספת סודה לשתייה לעוגה - כמה סודה לשתייה צריך להוסיף לכוס קמח לעוגה בחושה?
מתכון לעוגת גזר - איך מכינים עוגת גזר, קלילה וטעימה?