4 תשובות
שואל השאלה:
אחותך אהבלה יסתומה עאלק אנורקסית לכי לישון על האף
אחותך אהבלה יסתומה עאלק אנורקסית לכי לישון על האף
אנונימיתת
מה אתה קורא לה אהבלה? היא לא מרגישה טוב והיא לא אכלה זה אומר שהיא אנורקסית
שמעי גם אני מרגישה ככה.. היום לא יצאתי כל היום... קמתי בארבע לא אכלתי עדיין ושתיתי כס מים אולי...
תנסי לשתות תה ואז לאכול
תנסי לשתות תה ואז לאכול
אנונימית
יואו לכי לבית חולים זה מסוכן סתם יא אהבלה את אנורקסית
באותו הנושא: