5 תשובות
את רק תזיקי לעצמך, את צריכה לאכול נורמלי ודברים בריאים, כמו שצריך. אם לא תאכלי נורמלי, ברגע שתכניסי משהו לגוף את תאכלי פי שתיים יותר ממה שאכלת מקודם..
אל תרעיבי את עצמך.
תעשי ספורט ותאכלי בריא ורק ככה תרזי.
כן וגם יהיה לך סימני הרזיה (לי יש סימני הרזיה בגלל שירדתי מהר מדי מזל שהסימנים אצלי ברגלים למה אז לא רואים כי הם מתחת לבוקסר)
כן אבל זה לא בריא כל כל
הייתי ממליצה לך בבוקר לאכול כמה ירקות עם קוטג 3 אחוז וביצה קשה
בצהריים חזה עוף עם שועית
ובערב סלט עם חביתה או משהו כזה
וכמובן לשתות המון רק מים
לא לאכןל בכלל ממתקים
תרזי ככה יותר
את תדפקי את המשקל שלך אם תמשיכי ככה.
תזונה בריאה חשובה.
זאת הרעבה עצמית מה שאת עושה. אני אומרת לך מניסיון שאולי תרדי אבל אז כל דבר קטן שתאכלי ישר יעלה לך את המשקל וגם יש סיכוי כוב שיהיו לך התקפי רעב/התנפלויות על אוכל. את הורסת לעצמך את חילוף החומרים וזו לא הדרך לרדת במשקל כי רוב הירידה שתהיה היא של נוזלים ושל מסת שריר ולא של שומן. ככה בדיוק אפשר להיכנס להפרעת אכילה. תעצרי את עצמך, זו לא הדרך וזה הקבה פעמים גורם אולי לירידה אבל אחריה עולים יותר ממה שהצלחנו לרדת..
אנונימי
באותו הנושא: