4 תשובות
אני לא מתכוונת לענות על זה, כי אני לא יודעת מה יהיו התוצאות של התשובה שלי..
אל תעשה את זה
אני לא בדיוק יודעת אם אפשר למות מזה אבל אני רק יודעת שמאבדים הרבה דם
אנונימי יקר,
אמנם עברו מספר ימים מאז שפרסמת את הפוסט, אבל אני, כמו המגיבים לפני, קוראת את שאלתך בדאגה כמו גם את את התגובות שנכתבו מעלי, שנראה שגם דאגו לך
ייתכן ואתה באמת שואל את השאלה מתוך סקרנות, או "סתם" כפי שכתבת.
אולי השאלה ונושא המוות מעסיקים ומעניינים אותך או שייתכן ויש אפילו מעבר לכך.
ובכל זאת, במידה וכתבת את השאלה מתוך תחושת מצוקה, אני מזמינה אותך אלינו לצ'אט, לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות ומלא ההכלה.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמן אם שאתה מרגיש שאתה צריך או רוצה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
אמנם עברו מספר ימים מאז שפרסמת את הפוסט, אבל אני, כמו המגיבים לפני, קוראת את שאלתך בדאגה כמו גם את את התגובות שנכתבו מעלי, שנראה שגם דאגו לך
ייתכן ואתה באמת שואל את השאלה מתוך סקרנות, או "סתם" כפי שכתבת.
אולי השאלה ונושא המוות מעסיקים ומעניינים אותך או שייתכן ויש אפילו מעבר לכך.
ובכל זאת, במידה וכתבת את השאלה מתוך תחושת מצוקה, אני מזמינה אותך אלינו לצ'אט, לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות ומלא ההכלה.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמן אם שאתה מרגיש שאתה צריך או רוצה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: