7 תשובות
שואל השאלה:
לא שני סנטרים, זה כמו גומה בסנטר
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
יש כזה לריף . לא יודעת זה לא וואו בעייני
יש לכל המשפחה שלי כזה, אני חושב שזה סבבה...
אנונימי
ח חח ח ח חח ח חח ח חח ח חח ח חח ח ח ח
סנטר תחת
אנונימית
עליה זה יפה אבל אני לא אוהב את זנ
שזה נחמד מאוד ואפילו חמוד. סתם זה מוזר