5 תשובות
טורטית טוסט או חביתה
טוסט שוקולד
צ'יפס עם פרגית
זה מה שאני אכלתי היום חחח
זה מה שאני אכלתי היום חחח
טוב שלא שאלת ב12 בבוקר מה כדאי לי לאכול לערב..
שואל השאלה:
טוב מה שתגיד בא לי לקרוא לשעה 6 צהריים אוקע? אני באמת לא מבינה אנשים כמוך
טוב מה שתגיד בא לי לקרוא לשעה 6 צהריים אוקע? אני באמת לא מבינה אנשים כמוך
אנונימית
באותו הנושא: