5 תשובות
טורטית טוסט או חביתה
טוסט שוקולד
צ'יפס עם פרגית
זה מה שאני אכלתי היום חחח
טוב שלא שאלת ב12 בבוקר מה כדאי לי לאכול לערב..
שואל השאלה:
טוב מה שתגיד בא לי לקרוא לשעה 6 צהריים אוקע? אני באמת לא מבינה אנשים כמוך
אנונימית