9 תשובות
נראב לי תאכל עוד חצי שעה שעה
אחר כך , תאכל ב 14:30
יש לך זמן. אם אתה לא רעב תאכל עוד איזה חצי שעה בלי לחץ :)
אם אתה רעב עכשיו תאכל עכשיו
אם לא תחכה עוד חצי שעה-שעה
אם לא תחכה עוד חצי שעה-שעה
עוד שעה שעה וחצי כזה
אם אתה רעב תאכל
תכלס צהריים עכשיו
תכלס צהריים עכשיו
מה אתם רושמים לו שעה וחצי לחכות, אם הוא אכל ארוחת בוקר באמת בבוקר נורמלי שעכשיו הוא צריך לאכול ארוחת צהריים
אתה צריך להספיק לאכול מ 12:00 עד 15:00/16:00
חבל לך לשאול אחרים.
לפי הרעב שלך- תאכל. לא בריא להיות רעב , ואין טעם להתאפק.
לפי הרעב שלך- תאכל. לא בריא להיות רעב , ואין טעם להתאפק.
באותו הנושא: