התחברות
הרשמה
כשעושים עגיל בטבור נשארת צלקת של החור, איך זה הגיוני שהחור לא נסתם?
15 ביוני 2020, 18:46
עגילים
פירסינג
עגיל בטבור
תשובה אחת
גם באוזן נשארת צלקת ואחרי כמה שנים לא משנה אם הוצאת זה לא ייסתם
!
!Swiftie13
באותו הנושא:
מה תחשבו על ילדה בת 14 וחצי שעושה עגיל בטבור?
כשעושים עגיל בטבור, יש אופציה לעגיל חישוק רפואי או שחייב את העגיל הרגיל ואידיאלי של טבור
מה ההבדל כשעושים עגיל בטבור בין עגיל טיטניום לבין עגיל רפואי?
כשעושים עגיל בטבור יש משהו שקורה שצריך לדעת ולא להיבהל מזה?
כמה זמן אחרי שעושים עגיל בטבור אפשר לעשות ספורט?
כמה זמן אסור להכנס לבריכות ולים אחריי שעושים עגיל בטבור?
עגיל בטבור כואב כשעושים אותו?
איפה עושים טראגוס אצל מישהו שעושה עגילים? או אצל פירסינג שעושה קעקועים כי עגיל בטבור לא עושים אצל כזה שעושה עגילים
מקומות שעושים עגיל בטבור בירושלים?!
יש דרך להעלים צלקת מעגיל בטבור ?
כשעושים עגיל בטבור מורחים משחה כזאת שמרדימה את המקום?