3 תשובות
אני יודעת שעושים את הרגיל.. פחות מתוסבך.. עם החישוק זה יהיה יותר קשה לעשות לך
אל תקחי סיכון עם זה.תעשי בננה סילקון זה הכי טוב.
תעשי בננה סיליקון זה הכי טוב