8 תשובות
שואל השאלה:
2000?
2000?
אנונימית
כן זה מעל 1500
מניחה שכן בגלל הפסטה והעוגיות.
זה די הרבה נראה לי
יותר מידי. ויותר מאלפיים
שואל השאלה:
2500?
2500?
אנונימית
זה המון.
קצת קשה להיות מדוייקים כי אין כמויות מדויקות.
קצת קשה להיות מדוייקים כי אין כמויות מדויקות.
אוקיי אני לא יודעת את הכמויות אם את לא בדיאטה לא נורא בכלל לא יעשה כלום וגם אם את בדיאטה פשוט לא לאכול ככה
כאילו זה גם הרבה קלוריות ורוב הקלוריות מורכבות מפחמימה פשוטה וסוכר
כאילו זה גם הרבה קלוריות ורוב הקלוריות מורכבות מפחמימה פשוטה וסוכר
באותו הנושא: