10 תשובות
חחח חחח חחח
כשהיד נרדמת או משהו, כי את יושנת עליה או משהו כזה ואז לא מגיע דם ליד.
אז כאילו היא נרדמה לך:dd
קוראים לזה יד רדומה חח
יד עם שריר תפוס?
אנונימי
אין יד חח, פשוט לא מרגישים אותה.
שואל השאלה:
אולי בגלל שאני שמה את היד מתחת לכרית אז היא נרדמת
קליק?
שואל השאלה:
אמרתי כבר... לא קשור לשבר של יד
הכוונה בלילה שכאילו חושבים ש"היד יוצאת מהמקום"
שואל השאלה:
לא חחח לא יד שבורה לא קשור לשבר
הכוונה שהיד נרדמת אז פתאום לכמה שניות מרגישים שאין יד
יד שבורה?
נמלים ביד?
היד יוצאת מהמקום חחח