6 תשובות
כדאי לך להיגמל מן ההרגל הזה זה סופר לא בריא.
זמן הלילה של השינה זהו זמן שבו הבטן צריכה להתנקות מהכל ולהיות רגועה.
ממש לא נכון להכביד עליה עם כל מיני סוגים של אוכל, כן ואפילו לא עם חטיפים למיניהם
את צריכה לסגל לעצמך זמנים קבועים לאכילה ולא לסטות מהם לא ימינה ולא שמאלה ובכך לא להזיק לבטן שלך
אפילו תזונאית תעזור לך להרכיב תפריט מזין, משביע שיתן לך תחושה טובה והרגשה טובה מבחינת הבטן
זה נראה במקרה שלך שאת עושה "פיצוי" יעני בגלל המחשבות שלך בראש אז האוכל מהווה פתרון ש "סוגר את הפינה הזאת" ולא כך הדבר
תאכלי מסודר, תעשי נשימות לרגיעה, דיסקים עם מוזיקה מרגיעה לשמוע לפני השינה (enigma ( למשל
בהצלחה
כי הקיבה עובדת על ריק, את נשארת ערה צריכה לאכול יש לנו מיצי קיבה שכל הזמן עובדים
גם קר זה עושה תאהבון
אני גם כמוך בעיקר מהשיעימום
כדאי שתאכלי משהו משביע לפני השינה וגם תשימי לידך איזה פרי חתוך שאותו תאכלי זה עוזר
הרגל?
תאכלי טוב ביום ובערב
אנונימי
תוכלי משהו קל לפני שינה ופנאי תתעוררי בלילה תוכלי משהו קל וכוס מיים זה עוזר
משום שהרעב מציק לך. כנראה שאת מפספסת ארוחות או שהתזונה שלך היומית לא מספיקה.
ההמלצה היא 3 ארוחות עיקריות וארוחות ביניים עוד 3 כלומר חטיף בריא/פרי/ירק.
כדאי לשמור על שעות קבועות של אכילה ככל הניתן.
מומלץ מאוד להיוועץ עם תזונאית/דיאטנית