התחברות הרשמה

פעם פגעתם בעצמכם כשהייתן בדיכאון? אם כן איך?

16 בינואר 2019, 17:06
דיכאוןפגיעהמוותביטחון עצמיחרדות    
3 תשובות
לא
_
_Kinder_
לא
f
fairytones
כן, חתכים ודפיקות ראש
ה
הכל אפשרי(:
באותו הנושא:
חשדתם בעצמכם אי פעם שאתם בדיכאון?
סתם מתוך סקרנות. באיזה דרכים פגעתם בעצמכם פעם?
פגעתם בעצמכם מתישהו בחיים?
מה תעשו אם תגלו שחבר שהייתם איתו בריב כמה חודשים פגע בעצמו?
קרה לכם שהייתם בדיכאון כמה ימים ולא התקלחתם ולא יצאתם מהמיטה?
אם רופא פסיכיאטר היה מפשיט אותכם במטרה לבדוק שלא פגעתם בעצמכם, הייתם מתנגדים בתוקף? מותר לי לסרב לו?
הייתי בדיכאון לפני שהייתי עם חבר שלי
כמה זה מוזר שעזרתי למישהי לצאת מדיכאון ולהפסיק לחתוך אם אני בעצמי כל הזמן בדיכאון?
פגעתם בעצמכם בדרך כל שהיא פעם? אם כן איך?
הייתם פעם רעבים אבל בכלל שהייתם בדיכאון לא אכלתם שלושה ימים ?
הגיוני שהייתי כמעט שנה בדיכאון לא מאובחן ויצאתי ממנו לבד?