6 תשובות
לא טוב, תמיד שאני מגיעה 70 ג"ב
האינטנרט שלי מתחיל להיות איטי
כמו עכשיו
האינטנרט שלי מתחיל להיות איטי
כמו עכשיו
אני בהוט מובייל
אחלה
אחלה
איטי ממש לפעמים צריכה לכבות ולהדליק כדי שיעבוד ואני בחבילה ללא הגבלה פשוט אין לי כח לעבור
חרא אינטרנט
אני בהוט מובייל
חרא של אינטרנט כמעט ואין לי אינטרנט ואני משלמת כל חודש 50 שקל ל100 גיגה
קיצר לא ממליצה ואני גם בימים הקרובים רוצה לעבור או לפלאפון או לסלקום נראה לי הכי טוב
אני בהוט מובייל
חרא של אינטרנט כמעט ואין לי אינטרנט ואני משלמת כל חודש 50 שקל ל100 גיגה
קיצר לא ממליצה ואני גם בימים הקרובים רוצה לעבור או לפלאפון או לסלקום נראה לי הכי טוב
חרא אינטרנט
הוט בכללי חברה לא משהו במיוחד השירותי לקוחות שלהם ממליצה לך משהו אחר
באותו הנושא: