9 תשובות
אחלה משחק סהכ
איכ אחד גדול
אנונימית
אחלה לגמרי
יותר נוח במחשב
הייתי חורש עליו במשך חצי שנה בחודש האחרון כבר לא נכנס המשחק עשה את שלו
שואל השאלה:
יש לכם אותו?
לי יש. זה סבבי
הוא אחלה אבל יותר מדי באגים ולוקח ככ הרבה סוללה אמא