9 תשובות
אחלה משחק סהכ
לא טוב.
איכ אחד גדול
אנונימית
אחלה לגמרי
יותר נוח במחשב
הייתי חורש עליו במשך חצי שנה בחודש האחרון כבר לא נכנס המשחק עשה את שלו
שואל השאלה:
יש לכם אותו?
יש לכם אותו?
לי יש. זה סבבי
הוא אחלה אבל יותר מדי באגים ולוקח ככ הרבה סוללה אמא
באותו הנושא: