7 תשובות
http://www.themarker.com/technation/1.2120232
אריאל
הפתרון הכי אמין ופשוט אתר נתקותי - www.natekoti.co.il
להתנתק מהוט מובייל ומכל ספקי התקשורת בשני שלבים פשוטים
עודד
לכל מי שרוצה להתנתק מכל חברות התקשורת האיומות.
אתר במיוחד בשבילכם.
https://m.youtube.com/watch?v=w8xbl51mhs4

להתנתק מהוט סרטון דרך האינטרנט - הדרכה
ללא המתנה או שיחה עם נציג שירות
נתקותי
פשוט תעברי לחברה אחרת וזה כבר יבצע לבד אוטמתי ניוד והכל
https://m.youtube.com/watch?v=w8xbl51mhs4

נתקותי
לא ממליץ לך להתנתק חברות אחרות לא טובות יותר מהוט מובייל
האמת היא שאני לא מכיר חברהטובה יותר מהוט מובייל
היום כל החברות החדשות לא יודעות לתת שירות טוב
ומהירות הגלישה שלהם לא כל כך טובה

אני ממליץ לך לבדוק עוד פרטים חעל הוט מובייל ואולי לשנות את דעתך
http://he.wikipedia.org/wiki/hot_mobile
חברה טובה