התחברות הרשמה

בקשר לספורט כשאני חולה

אין לי חום או משהו כזה פשוט כואב לי הגרון מיום שלישי ואני מרגישה קצת חלשה בימים האחרונים
אתמול עשיתי ספורט והיום לא הרגשתי כל כך טוב לא יודעת אם זה בגלל זה או בגלל משהו אחר
הכוונה אני עושה ספורט בבית כזה סתם בשביל להתחזק ולהרגיש טוב עם עצמי
כדאי לעשות עכשיו? זה לא יחליש אותי? זה טוב לעשות ספורט אם אני לא מרגישה טוב?
לא משהו מתיש כזה אימון של חצי שעה בערך..
4 ביוני 2020, 20:09
אימוני כושרהתייעצות    
תשובה אחת
בעייני תישאר.י לנוח , הגוף צריך הפסקה וצריך להירגע. אל תעמיס.י על עצמך , תנוחי. ודרך אגב כדי לך ללכת להיבדק בדיקת קורונה ...(;
ט
טוומי
באותו הנושא:
מה אפשר לעשות בקשר לשכנה שחולה בסכיזופרניה??
דחוףף בקשר לספורט כשאני חולה
זה אפשרי ללכת לקופת חולים בקשר לחשש להריון כשאני בת 14?
אם אני אקח תרופה כשאני לא חולה, אז אני אהיה חולה?
רק אני חולה על שיעור ספורט??
אני חולה, לעשות ספורט יעזור לי?
עזרה בקשר לספורט
יש עבודה בספורט שצריך זוגות ואין לי בת זוג כי התחילו כשאני הייתי חולה מה לעשות?
דחוף בקשר לספורט
חולה, אבל מרגישה צורך לעשות ספורט....
למישהו קרה שהיה לו שרירים תפוסים בלי קשר לספורט או משהו?