אין לי חום או משהו כזה פשוט כואב לי הגרון מיום שלישי ואני מרגישה קצת חלשה בימים האחרונים אתמול עשיתי ספורט והיום לא הרגשתי כל כך טוב לא יודעת אם זה בגלל זה או בגלל משהו אחר הכוונה אני עושה ספורט בבית כזה סתם בשביל להתחזק ולהרגיש טוב עם עצמי כדאי לעשות עכשיו? זה לא יחליש אותי? זה טוב לעשות ספורט אם אני לא מרגישה טוב? לא משהו מתיש כזה אימון של חצי שעה בערך..