תשובה אחת
יש מצבים שלא מרגישים טוב ולעשות אימון זה מעולה ויש מצבים שלא מרגישים טוב וזה לא טוב לעשות אימון (תלוי במה חולים) ולדעתי אימון במצב שלך לא יזיק אם זה אירובי אז תורידי טחפה את העצימות ואם את עושה כוח ומשקלים אז תעשי deload