9 תשובות
תנסי אבל אל תגזימי, הגוף שלך חלש עכשיו, לא לדפוק אותו
לא
לא כי הגוף שלך צריך מנוחה כדי להחלים. אחרי שאת מחלימה את יכולה גם לעשות מרתון
בקטנה
לא, הגוף שלך צריך אנרגיה. יש דרכים אחרים להזיע
אני היחידה שלא הבינה למה לא נתת לגלידה1 פרח ולשאר כן? חח
אנונימית
היא התלבטה בני לבינו, במי חשבת שהיא תבחר?
שאלה טיפשית.
שאלה טיפשית.
עדיף שלא, תנוחי עכשיו, אם את ממש רוצה אז צאי להליכה קצרה ורגועה
תלוי עד כמה המצב שלך חמור, אם את די חולה הספורט יכול להזיק, הגוף שלך זקוק למנוחה
באותו הנושא: