10 תשובות
זה אומר שהיא לא באמת חברה שלך
אם את קובעת אחרי בית ספר, אז סוג של תדבקי לחברות שלך בחצי שעה שעה של לפני סוף הלימודים ואז הן לא יוכלו לשכוח אותך.
שואל השאלה:
הן לא שכחו פשוט חברות אחרות שלהם קבעו משהו והן רצו ללכת
הן לא שכחו פשוט חברות אחרות שלהם קבעו משהו והן רצו ללכת
אם תהיה שם באותו רגע לא יהיה להן נעים לעזוב אותך, הרבה יותר קל זה "כאילו" לשכוח כשאת לא שם.
מנסיון אישי כשקבעתי עם אנשים והם לא באמת רצו, עצם העובדה שתהיי שם והן ינסו לשכוח תגידי להן כזה "אתן באות?" והן לא יוכלו להתחמק.
ואם הן בכל זאת יחליטו לא לבוא כנראה שהן באמת לא רוצות להיות איתך ושלא אכפת להן ובמקרה הזה עדיף שלא תצאי איתן כי הן לא באמת חברות שלך. (תאמיני לי אני מכירה את ההרגשה, זה אולי נשמע לך כמו סתם מילים אבל באמת שאם הן לא רוצות אותך הן כנראה משחקות איתך, גם אם אולי הן לא עושות את זה בכוונה)
מנסיון אישי כשקבעתי עם אנשים והם לא באמת רצו, עצם העובדה שתהיי שם והן ינסו לשכוח תגידי להן כזה "אתן באות?" והן לא יוכלו להתחמק.
ואם הן בכל זאת יחליטו לא לבוא כנראה שהן באמת לא רוצות להיות איתך ושלא אכפת להן ובמקרה הזה עדיף שלא תצאי איתן כי הן לא באמת חברות שלך. (תאמיני לי אני מכירה את ההרגשה, זה אולי נשמע לך כמו סתם מילים אבל באמת שאם הן לא רוצות אותך הן כנראה משחקות איתך, גם אם אולי הן לא עושות את זה בכוונה)
אם תהיי שם*
שואל השאלה:
הם רצו לבוא זה לא הסיפור זה קצת מסובך
הם רצו לבוא זה לא הסיפור זה קצת מסובך
מה? הן סתם העדיפו ללכת אם החברות האחרות או שקרה משהו שהן היו צריכות ללכת?
אם זה משהו רציני שהן היו חייבות ללכת אז אולי סתם יש לך מזל רע
שואל השאלה:
זה לא עניין של חייבות סתם היה איזה סיפור וגם די הזמינו אותי לבוא אבל זה מסובך
זה לא עניין של חייבות סתם היה איזה סיפור וגם די הזמינו אותי לבוא אבל זה מסובך
שואל השאלה:
דרך אגב עוד חברה הבריזה לי עכשיו אבל זה בגלל האוטובוסים
דרך אגב עוד חברה הבריזה לי עכשיו אבל זה בגלל האוטובוסים
באותו הנושא: