8 תשובות
לצאת מפה ולא לקרוא את זה ?
תשמעי שירים זה מרגיע
שואל השאלה:
איך לא לקרוא את זה כולה ביקשתי עזרה נכנסתי כי זה מסיח את הדעת
איך לא לקרוא את זה כולה ביקשתי עזרה נכנסתי כי זה מסיח את הדעת
אנונימית
אה
תנסי להרגע.
תשתי מים קרים בלגימות.
אל תחשבי מה עושה לך חרדה, תדמייני משהו שמח, משהו שעוזר לך להרגע.
תסתכלי סרטון מצחיק או תשמעי שיר שאת אוהבת
תשתי מים קרים בלגימות.
אל תחשבי מה עושה לך חרדה, תדמייני משהו שמח, משהו שעוזר לך להרגע.
תסתכלי סרטון מצחיק או תשמעי שיר שאת אוהבת
תנשפי אוויר עד שאין לך אוויר תחכי 4 שניות ואז תוציאי את האוויר
מרגיע אותי מאוד.
מרגיע אותי מאוד.
שואל השאלה:
המסדרון הזה והחושך הטוטאלי עושים לי חרדה,אני לא יכולה לקחת שום מיים.
המסדרון הזה והחושך הטוטאלי עושים לי חרדה,אני לא יכולה לקחת שום מיים.
אנונימית
הי יקירה
דרך המילים המעטות שכתבת העברת אלי בעוצמה את החרדה ואת הטלטלה הנפשית שאת וודאי נמצאת בהן.
אני רק יכולה לתאר את המצוקה הגדולה שאת בתוכה כעת, אולי את מרגישה בודדה, אולי חוששת לשלומך או שלום משפחתך. החרדות וודאי משתקות, נדמה כאילו אין מקום בריאות בשביל לקחת אוויר. הגוף וודאי קפוץ, וכואב, התחושה הזו יכולה להיות כל כך מתישה, כאילו שורפת את הכל.
לעתים החיים מזמנים לנו מכשולים שמרגישים לנו כמו משא כבד ומאיים שאנו לא מסוגלים לשאת עוד. נדמה כאילו עוד רגע אנו קורסים, הכל שחור ולא ידוע, ואין פתרון לתחושת חוסר האונים הזו.
בעיני יקרה, למרות כל הקושי שאת חווה, עצם הבחירה לשתף כאן, מעידה על קול של חיות שעוד נותר בתוכך, קול שמבקש לשמור ולהגן מפני הפחד, מפני הלבד. קול שמבקש לגייס עזרה בהתמודדות . וזו באמת התמודדות שכדאי לא להיות בה לבד... אולי תוכלי להעזר בכוחות הללו על מנת לבקש סיוע, אולי מאיש מקצוע? אולי מקרוב משפחה שאת סומכת עליו שיוכל להיות עבורך כתף תומכת.
אני מאוד דואגת לך,
אני מתנדבת בעמותה שנקראת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, באתר שלנו תוכלי למצא מידע רב באשר להתמודדויות נפשיות וגורמי סיוע בקהילה. בנוסף, אני מזמינה אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לגמרי, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. נשמח ממש להיות שם איתך ועבורך להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שרק נוכל. אם תרצי, נחכה לך כבר הערב או כל ערב אחר (חוץ משישי) בין תשע לחצות, באתר שלנו: https://sahar.org.il/help
שלך, מכל הלב, מתנדבת סה"ר.
דרך המילים המעטות שכתבת העברת אלי בעוצמה את החרדה ואת הטלטלה הנפשית שאת וודאי נמצאת בהן.
אני רק יכולה לתאר את המצוקה הגדולה שאת בתוכה כעת, אולי את מרגישה בודדה, אולי חוששת לשלומך או שלום משפחתך. החרדות וודאי משתקות, נדמה כאילו אין מקום בריאות בשביל לקחת אוויר. הגוף וודאי קפוץ, וכואב, התחושה הזו יכולה להיות כל כך מתישה, כאילו שורפת את הכל.
לעתים החיים מזמנים לנו מכשולים שמרגישים לנו כמו משא כבד ומאיים שאנו לא מסוגלים לשאת עוד. נדמה כאילו עוד רגע אנו קורסים, הכל שחור ולא ידוע, ואין פתרון לתחושת חוסר האונים הזו.
בעיני יקרה, למרות כל הקושי שאת חווה, עצם הבחירה לשתף כאן, מעידה על קול של חיות שעוד נותר בתוכך, קול שמבקש לשמור ולהגן מפני הפחד, מפני הלבד. קול שמבקש לגייס עזרה בהתמודדות . וזו באמת התמודדות שכדאי לא להיות בה לבד... אולי תוכלי להעזר בכוחות הללו על מנת לבקש סיוע, אולי מאיש מקצוע? אולי מקרוב משפחה שאת סומכת עליו שיוכל להיות עבורך כתף תומכת.
אני מאוד דואגת לך,
אני מתנדבת בעמותה שנקראת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, באתר שלנו תוכלי למצא מידע רב באשר להתמודדויות נפשיות וגורמי סיוע בקהילה. בנוסף, אני מזמינה אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לגמרי, דרכו אפשר להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. נשמח ממש להיות שם איתך ועבורך להקשיב, לתמוך ולנסות לסייע בכל דרך שרק נוכל. אם תרצי, נחכה לך כבר הערב או כל ערב אחר (חוץ משישי) בין תשע לחצות, באתר שלנו: https://sahar.org.il/help
שלך, מכל הלב, מתנדבת סה"ר.
באותו הנושא: