8 תשובות
להגיד לעצמך שאת יפה
לחייך ולהגיד תודה
פשוט להגיד תודה
אם אומרים שאת יפה אז את יפה
את צריכה להיות שלמה עם עצמך כי אז את תתחילי לחפש רק פגמים בגוף שלך
את צריכה להיות שלמה עם עצמך כי אז את תתחילי לחפש רק פגמים בגוף שלך
שואל השאלה:
אבל זה משגע אותי כי אני מודעת לעצמי
אבל זה משגע אותי כי אני מודעת לעצמי
זה לא אמור לשגע אותך.. כנראה אנשים באמת חושבים ככה.
פשוט תגידי תודה.
ותאהבי את עצמך:)
פשוט תגידי תודה.
ותאהבי את עצמך:)
שמעי , זה קורה לי גם לפעמים ואני חושבת שאת פשוט צריכה לאט לאט ללמוד לאהוב את עצמך. וזה יכול לקחת הרבה זמן אבל ככל שיותר ויותר תנסי לאהוב את עצמך יותר תצליחי , בהצלחה!
אני גם כמוך אבל אומרים לי רק הקרובים אז בוודאות זה שקר אבל אם לא קרובים אומרים לך אז את כן יפה
באותו הנושא: