9 תשובות
אתה כתבת את זה? א- זה יפה
אני נכשלתי 4 טסטים ולפני שבוע עברתי 5 פשוט אמרתי לא נורא יהיה עוד אחד פשוט תגיע לטסט בלי מחשבות על זה שתעבור וכל זה תגיע ותעשה מה שלמדת בשיעור כן יש קצת לחץ אבל תדע לשלוט עליו זה מאוד מבאס להכנס ללחץ בטסט בגלל זה תנסה להרגע תנשום תשמע מוזיקה לפני הטסט ותחשוב על זה כמו מבחן בכל מקצוע בבית ספר או אפילו שאתה יושב עם המורה נהיגה ונוהג סתם
זה הטקסט הכי גאוני שקראתי בחיים שלי, גאון מבוזבז.
חחח
וואו אתה מקסים אותי
אחלה כתיבה
ומקווה שטסט הבא תעבור 3>
שואל השאלה:
psycho panda, תודה על החיוך שהעלת בי.
אנונימי
באהבה
אם אתה מסוגל לכתוב כל כך טוב אתה מסוגל להכל
אח שלי אל תתייאש אני עברתי טסט חמישי בסוף אתה תצליח אח שלי אתה מסוגל ! לא קרה כלום! תעבור עם המורה שלך על מה טעית בטסט ועל מה מפילים אותך ועכשיו אתה יודע שדבר כזה כבר לא יקרה יותר ויהיו לך עוד הרבה הזדמנויות לעבור פשוט מנסים שוב שוב שוב ושוב עד שעוברים גם אני הייתי בתוך זה חצי שנה ולא האמנתי שזה יבוא עד שמה ? הופ זה פשוט קרה עכשיו אח שלי יום אחד אתה תעבור כולם עוברים בסוף אתה תראה את הנהגים הכי מטומטמים בכביש עם רישיון אז למה שלך לא יהיה ? כשאתה תתפוס את זה אתה תפוס את זה כשיש מטרה משיגים אותה מאחל לך המון בהצלחה אם אני הצלחתי גם אתה תצליח ! בהצלחה
אם זה מעודד אני גם נכשלתי שני בול באותו יום והוא גם הסיט לי את ההגה פעמיים... כואב לי על הכסף בעיקר
אנונימית
שואל השאלה:
צרת רבים חצי נחמה
אנונימי