2 תשובות
החששות שלך לגיטימיים לגמרי... נסה לא לחשוב על זה יותר מידי כי זה רק ילחיץ אותך. מבטיחה שבסוף יהיה בסדר...
תחשוב על זה שכולם באים לחוצים, שלכולם יש את החששות האלו.
פשוט תבוא תנסה להתחבר אליהם, אתה לא צריך לחשוש בכול זאת מדובר פה בבני אדם.
פשוט תבוא תנסה להתחבר אליהם, אתה לא צריך לחשוש בכול זאת מדובר פה בבני אדם.
אנונימי
באותו הנושא: