התחברות
הרשמה
מישהו אמר לי כמה את לוקחת לשעה ואמרתי לו "לך זה בחינם אם אתה מביא את אחותך ,והוא ניסה להרביץ לי
אני לא מבינה מה אמרתי סהכ החזרתי
3 ביוני 2020, 21:48
משפחה
רמזים
יהדות
ידידות
3 תשובות
איזה מתחנגל עזבי
O
Offense
חחח טיפוסים שיש בעולם זה מדהים כמה הם יכולים להיות לא ברורים
א
אנונימית מבני ברק
חחח אני מתת
.
.JoKer.
באותו הנושא:
אם אתן הבנות יכלתן לקבל משרת ל24 שעות בחינם הייתן לוקחות
אם אני עושה בייביסיטר ואמרתי לאיש שאני שומרת על ילדיו שאני לוקחת 20 שקלים לשעה, כשדיברנו בטלפון
אני בבייביסיטר וזו פעם ראשונה שאני נמצאת פה היא שאלה כמה אני לוקחת לשעה אמרתי לה 30 אבל אני רוצה 35 לשעה לשנות לה ?
היום הייתי משעה 23:00 בבייביסיטר עד 2:15 והיא אמרה לי שהייתי שלוש שעות והיא רוצה להביא לי רק 60 (אני לוקחת 20 לשעה)
יש מישהי שפנתה אליי בנוגע לבייביסיטר אמרתי לה כמה אני לוקחת לשעה והיא אמרה שהיא תשלם לי,
אני בת 21 וזו של הבייביסיטר שאלה כמה אני לוקחת ואמרתי לה 35 לשעה, זה מחיר טוב? זה קצת מידי?
אני בבייביסיטר 3 וחצי שעות ואני לוקחת 25 לשעה, לחייב אותם עוד על החצי שעה?
עשיתי בייביסטר משעה 21:20-23:55 לוקחת 25 לשעה כמה אני אמורה לקבל?
אני לוקחת 25 שקל לשעה בביביסיטר כמה לבקש על שעתיים וחצי??
אם עבדתי משעה 13:00 עד 16:00 ואני לוקחת 20 שקלים לשעה,כמה יצא בסהכ?
אני לוקחת כדורים (פריזמה ואריפליי) ותמיד שעה אחרי שאני לוקחת, כואב לי הראש ויש לי בחילות