9 תשובות
אני חושבת ש30 זה די והותר, הרוב אפילו לוקחים 25.
כבר אמרת 30 אז תקחי 30,בפעם הבאה תגידי לה שהעלת ל35
לא ,תתחילי מ30
שואל השאלה:
היא עוד לא הגיעה
אנונימית
שואל השאלה:
ומתי אני אעלה?
אנונימית
שואל השאלה:
עדיף מהבייביסיטר הבא לקחת 35?
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד בעיקר שזה שישי
אנונימית
קחי שלושים.. זה גם תלוי בת כמה את, לכמה זמן עשית ובאיזה איזור
אנונימית
נו עזבי, כבר אמרת לה...
ואגב, אם הילדים לא ישנים אז את יכולה להגיד לה שחשבת שהילדים ישנו כבר בשעה הזאת, והעלית טיפה את המחיר...
אבל לדעתי 35 זה דיי יקר, יש כאלה שלוקחים 25 ואפילו 20...