4 תשובות
זה סבבה.
תלוי לכמה ילדים ומה את צריכה לעשות איתם
אבל בתכלס בהתחשב בגיל שלך זה מחיר טוב
זה מחיר טוב בכללי. כל עוד זה על 2-3 ילדים, כל ילד נוסף כדאי להעלות את המחיר.
את יכולה לקחת יותר לדעתי
לא אשקר, זה לא רע בכלל אבל את יכולה לגבות יותר