4 תשובות
זה סבבה.
תלוי לכמה ילדים ומה את צריכה לעשות איתם
אבל בתכלס בהתחשב בגיל שלך זה מחיר טוב
אבל בתכלס בהתחשב בגיל שלך זה מחיר טוב
זה מחיר טוב בכללי. כל עוד זה על 2-3 ילדים, כל ילד נוסף כדאי להעלות את המחיר.
את יכולה לקחת יותר לדעתי
לא אשקר, זה לא רע בכלל אבל את יכולה לגבות יותר
לא אשקר, זה לא רע בכלל אבל את יכולה לגבות יותר
באותו הנושא: