התחברות
הרשמה
אתם עובדים ומשלמים וקונים לעצמיכים דברים מהכסף שהרווחתם ?
2 ביוני 2020, 17:07
דולרים
4 תשובות
אני חוסך.
W
WalakMe
לפעמים
.
.אין לי שם תמודדו.
עבדתי לפני כמה זמן וחסכתי, עכשיו כבר לא.
C
Chile anyways so
כן
-
-Maayan-
באותו הנושא:
רק אותי זה ממש מעצבן שחלק מהכסף שמשלמים במיסים הולך לאנשים שלא עובדים/לא מתגייסים?
מה הדבר הכי נורא שעשיתם לעצמיכים
נגיד הייתם עובדים במכולת והייתה ילדה שבאה כל כמה שבועות וקונה מלא מסטיקים מה הייתם חושבים?
זה לא מוזר להצחיק את עצמיך?
מה הקטע אני עובד משלמים לי מינמום ואפילו על הפסקות לא משלמים
אח שלי בן 16 והא עובד בעבודה פיזית ומשלמים לו לפי אירועים
אתם עובדים וקונים לעצמכם בגדים או שאתם לא עובדים והורים קונים לכם בגדים בדרך כלל?
מי שלומד שיעורי נהיגה, ההורים שלכם משלמים או שאתם עובדים ומשלמים?
ידעתם שלא משלמים על הפסקה אם אתם עובדים מעל 8 שעות?
אתם עובדים וקונים לעצמיכם דברים או ההורים קונים ואתם לא עובדים?
למה אנשים שחיים מקציבת ביטוח לאומי צריכים לחיות על משלמי המיסים (משלמי ביטוח לאומי מי שעובד )?