8 תשובות
פחח אני מצחיקה את עצמי יותר מידיי
לא חח
אם כן אני האדם הכי מוזר שיש
חחח אני כזה גאון
חחח אני כזה גאון
נעע זה הכי כיף!
באותו הנושא: