3 תשובות
תתמכי בה, תיהי איתה, תגידי לה שתמיד תהיה עם אמא שלה כדי שאחרי זה לא תתחרט.
וואו. דבר ראשון רפואה שלמה.
תגידי לה שזה יעבור, והכל בסדר... תתמכי בה, גם ברגעים הקשים תהי לצידה והכי חשוב שתהיה כמה שיותר עם אמא שלה...
בהצלחה
תגידי לה שזה יעבור, והכל בסדר... תתמכי בה, גם ברגעים הקשים תהי לצידה והכי חשוב שתהיה כמה שיותר עם אמא שלה...
בהצלחה
תזכירי לה שהכל זה רק תקופה ותתני לה מוטביציה לבקר אותה
לשמח אותה כמה שיותר ולהזכיר לה שאת פה והכל יעבור
לשמח אותה כמה שיותר ולהזכיר לה שאת פה והכל יעבור
באותו הנושא: