7 תשובות
ברור! מה יש?
שואל השאלה:
העליבו אותי מאוד
העליבו אותי מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אז זה לברוח וכשאני יפסיק אני שוב יהיה עצובה
אבל אז זה לברוח וכשאני יפסיק אני שוב יהיה עצובה
אנונימית
מי הם בכלל
לדבר שטויות זה מאוד יפה כשהפה נמצא בתחת.
אל תקשיבי מה שהם אמרו שווה לזבל.
תעשי מה שטוב לך ומי יקבע לך דברים תצאי תראי איזה רוח יש עכשיו איזה עולם הם גרגיר חול שתקוע באיזה חור טעינה של טלפון..
לדבר שטויות זה מאוד יפה כשהפה נמצא בתחת.
אל תקשיבי מה שהם אמרו שווה לזבל.
תעשי מה שטוב לך ומי יקבע לך דברים תצאי תראי איזה רוח יש עכשיו איזה עולם הם גרגיר חול שתקוע באיזה חור טעינה של טלפון..
שואל השאלה:
חח
חח
אנונימית
בכיף, אשמח לדבר איתך בפרטי אם את רוצה, ממליצה לך לקחת חטיף ולראות סרט מצחיק
מי העליב אותך אני אתלה אותו וארביץ לו כמו פיניאטה