7 תשובות
התגובה נחסמה
את מבזבזת את חייך, בסוף כולם מתים והתואר מת איתך.
שואל השאלה:
מטרת השאלה היא לקבל גם ביקורת חיובית או שלילית על כך.
מעניין אותי אם מישהו חושב שאני מגזימה, כי אולי (אני לא בטוחה) סיכום כזה לא באמת נחוץ...
מטרת השאלה היא לקבל גם ביקורת חיובית או שלילית על כך.
מעניין אותי אם מישהו חושב שאני מגזימה, כי אולי (אני לא בטוחה) סיכום כזה לא באמת נחוץ...
אנונימי
נו אבל ככשיו אתה אנונימי
תלמדו לעשות ספאמים אוף
תלמדו לעשות ספאמים אוף
הלוואי והיה לי את היכולת הזאת..לדעתי זה מדהים.. רק שלדעתי תנסי להבין מה את כותבת ולא רק לכתוב מה שהמרצה אומר.. אם את עושה את זה כבר תנסי בכל זאת לנסות לצמצם במילים כי מתי שהוא גם ימאס לך
את שנה ראשונה ?
אני לא חושבת שכל משפט שמרצה אומר הוא חשוב. יש המון דברים שהם זורקים לאוויר סתם, זה תלוי מרצה בסופו של דבר. ואם את שנה ראשונה, יש המון סיכויים שתתעייפי מזה בסופו של דבר וזה יהרוס לך המון בהמשך. אם את בן אדם כזה עם מלא מוטיביציה ותמיד היית כזו אז סבבה וכל הכבוד על המוטיבציה.
אני גם בן אדם שלא מפספס כמעט הרצאות ותרגולים אבל לוקחת הכל בפרופורציה ולפעמים עדיף להקשיב מאשר להעתיק ולכתוב.
מה שניסיתי להגיד זה שאת מכירה את עצמך הכי טוב ויודעת מה טוב בשבילך. פשוט אל תבזבזי כוחות על דברים לא חשובים. חשוב גם ליהנות מהחוויה הסטודנטיאלית בסופו של דבר. המון בהצלחה בהמשך (:
אני לא חושבת שכל משפט שמרצה אומר הוא חשוב. יש המון דברים שהם זורקים לאוויר סתם, זה תלוי מרצה בסופו של דבר. ואם את שנה ראשונה, יש המון סיכויים שתתעייפי מזה בסופו של דבר וזה יהרוס לך המון בהמשך. אם את בן אדם כזה עם מלא מוטיביציה ותמיד היית כזו אז סבבה וכל הכבוד על המוטיבציה.
אני גם בן אדם שלא מפספס כמעט הרצאות ותרגולים אבל לוקחת הכל בפרופורציה ולפעמים עדיף להקשיב מאשר להעתיק ולכתוב.
מה שניסיתי להגיד זה שאת מכירה את עצמך הכי טוב ויודעת מה טוב בשבילך. פשוט אל תבזבזי כוחות על דברים לא חשובים. חשוב גם ליהנות מהחוויה הסטודנטיאלית בסופו של דבר. המון בהצלחה בהמשך (:
זה תמלול, לא סיכום
ההבדל שתמלול את פשוט כותבת כל מילה שלו, וסיכום את מסכמת מהפה שלו לקובץ
ההבדל שתמלול את פשוט כותבת כל מילה שלו, וסיכום את מסכמת מהפה שלו לקובץ
באותו הנושא: