התחברות
הרשמה
התחלתי ללמוד לתואר וכל הזמן המרצים רוצים שנדפיס להם ואני תמיד מבקשת מאבא שלי שידפיס וכבר לא נעים לי. מה לעשות?
29 במרץ 2020, 10:35
לימודים אקדמיים
להדפיס
הדפסה
סטודנטים
אדריכלות
תשובה אחת
זה אבא שלך... אין לך ממה להרגיש לא נעים.
אני בטוחה שאבא שלך רוצה שתצליחי וגא שאת לומדת
Ew, PeOpLe
באותו הנושא:
התחלתי ללמוד לתואר לאדריכלות ואני כל הזמן נכשלת. כדאי לי לפרוש?
אני עולה לכיתה י וחשבתי אולי ללמוד לתואר בזמן התיכון, איפה אני יכולה להוציא תואר?
בת 22 ולא התחלתי ללמוד לתואר להתחיל לדואג?
למה המשפחה שלי קוראת לי מפגרת וטיפשה אחרי שהתחלתי ללמוד לתואר לאדריכלות? זה פוגע ממש
התחלתי לא מזמן ללמוד גיטרה וההורים שלי בכלל לא מתעניינים למה ?
איך אני יכולה לדעת אם אני מתחברת או לא לתואר שהתחלתי ללמוד?
הגיוני שהתחלתי ללמוד לתואר ועדיין לא הביאו לי כרטיס סטודנט?
איך רושמים באנגלית , בגלל שאני התחלתי ללמוד אז אין לי ממש זמן , אולי שבוע הבא
התחלתי ללמוד לתואר באדריכלות ואני נכשלת כל הזמן אפילו שאני לומדת. יש מצב שאני פשוט לא מתאימה או שזה לא בשבילי?
אני ממש מתוסכלת, יש לי מחר מבחן ועוד לא התחלתי ללמוד, אני כל הזמן בטלפון
גיל להתחלת תואר ראשון - מה הגיל הממוצע שבו מתחילים ללמוד תואר ראשון בארץ ומתי התחלתם אתם?