3 תשובות
לי היה תת בתור ילדה ועכשיו יתר. בשתי התקופות היה לי לחץ נפשי ולא עשיתי ספורט
יש לי תת פעילות סמויה
זה מטבוליזם בגדול
תת פעילות זה כשהמטבוליזם איטי יותר (אחראי על חילוף חומרים וכאלה) לא יודעת על מה עוד זה משפיע אבל יש לי רמה ממש נמוכה של תת פעילות
והיפר פעילות זה ההפך
באותו הנושא: