2 תשובות
זה שונה מאדם לאדם בסוג ההפעילות והאם עשית מתיחות לפני ואחרי.
אם שמרת על השריר חם לאחר המאמץ (כיסוי בגד).
אך זמן מדוייק אני לא יכול להגיד לך. יומיים שלושה בערך.
איייל_הדר מומחה סטיפס
יש עוד עניין והוא התזונה שלך.
אם התזונה שלך כוללת חומרים דוחי דלקת או מונעי דלקת אזי ייתכן והיא לא תןפיע עד גבול מאמץ מסוים שגופך מסוגל לעמוד בו (לפני קריעת גידים למשל).

רשימת חומרים טבעיים מונעי דלקת או מצמצמי דלקת ניתן למצוא האינטרנט.
חלקם מזונות כמו מיץ גזר, תבלין הכורכום הנקי (ללא תוספות), וחלקם עשבי מרפא כמו הבוסווליה.
תוסף של אומגה 3 נחשב כמונע דלקת, אבל יש לו התנגשות עם תרופות מסוימות.

אני ממליץ להמנע ממצבי דלקת באורח יזום לפני שימוש בחומרים דוחי דלקות, ע"י מעבר לתזונה נכונה ושימוש מושכל בגוף.
לידיעתך- לדלקות משקל רב ביצירת כולסטרול גבוה בגוף. ולכך השלכות קשות על בריאות האדם.

שוקי וייס
יועץ משפחתי ואישי
שוקי וייס מומחה סטיפס
באותו הנושא: