7 תשובות
פעם בשבוע
עדיף פעם בשבוע, קחי את הזמן. בגרויות חשוב יותר
פעם בשבוע, אפשר גם פחות.
פעם בשבוע ותעלי את הקצב מתי שיהיה לך יותר זמן פנוי.
פעם בשבוע לדעתי
פעמיים
תשלחי לינק לסרטון
באותו הנושא: