6 תשובות
חורף
חורף
אני עדיין לא התחלתי בגרויות... אבל נראלי שחורף כאילו אני ספציפית בפנימיה ואז כאילו אני לא צריכה לבוא עד האולפנא רק בשביל הבגרות... אבל אני באמת לא יודעת..
חורף למרות שזה קשה יותר עדיין עדיף לסיים מהר עם זה
מצד אחד חורף, כי אז כבר מסיימים מהר
מצד שני קיץ כי יש יותר זמן ללימוד
חורף, למרות שיותר קשה להספיק, את יכולה לגשת בקיץ מקסימום לעוד מועד ולא להיתקע אחרי יב