11 תשובות
גם אני,
זה הרבה יותר קל
זה הרבה יותר קל
לא הייתן בצבא בשביל להעדיף אחד על השני -_-.
אנונימי
יאפ, אני איתך
שואל השאלה:
תגיד שצבא זה קשה נו, אני מעדיפה צבא ולא אכפת לי כמה זה קשה. הבגרויות זה תקופה נוראית
תגיד שצבא זה קשה נו, אני מעדיפה צבא ולא אכפת לי כמה זה קשה. הבגרויות זה תקופה נוראית
אנונימית
חח מסכים שבגרויות זו תקופה נוראית אבל גם צבא זה לא הליכה עם גלידה בפארק
אנונימי
שואל השאלה:
ומה יש לעשות בבית אם נגיד אין צבא?..משעמם נורא
ומה יש לעשות בבית אם נגיד אין צבא?..משעמם נורא
אנונימית
חח וואי אני גם מעדיפה צבא מאשר בגרויות עכשיו...
אנונימי יש לי חבר בצבא ואני יודעת איך זה עובד ואני מעדיפה צבא מאשר בגרויות
אני לא יודע מה הוא עושה אבל לכל אחד יש חוויה אחרת בצבא.
אני גם די בטוח שהוא לא מספר לך את כל הדברים הפחות טובים כדי לא להדאיג אותך.
גברים בדרך כלל רוצים להראות בעלי גב ישר ולא נשברים כל דקה אז הסיכוי שהם יגלו לך דברים קשים לא בהכרח גדול..טוב זה תלוי בגבר כמובן..
בכל מקרה בהצלחה לכן ולכם (:
אני גם די בטוח שהוא לא מספר לך את כל הדברים הפחות טובים כדי לא להדאיג אותך.
גברים בדרך כלל רוצים להראות בעלי גב ישר ולא נשברים כל דקה אז הסיכוי שהם יגלו לך דברים קשים לא בהכרח גדול..טוב זה תלוי בגבר כמובן..
בכל מקרה בהצלחה לכן ולכם (:
אנונימי
אני מעדיפה בגרויות מאשר צבא , צבא זה מערכת מטומטמת פשוט
מאמינה שקל להגיד את זה כשאתה לא במערכת. רוב הבגרויות זה שינון ופשוט להקיא את החומר ויום אחרי זה, כבר שכחת מזה. בצבא אתה בן אדם שצריך לתפקד כל הזמן, אין לך בחירה אישית ולאף אחד לא כל כך אכפת מהרצונות האישיים שלך. אתה לא יכולה לעשות מה שאתה רוצה. כמובן שלכל אחד זו חוויה אחרת, אבל אין מה להשוות בין בגרויות לזה.
באותו הנושא: