4 תשובות
במסך ניהול יש לך ציור של מנעול, תלחצי עליו
את מחליקה מלמעלה ללמטה ואז יש סמל של מנעול תלחצי עליו
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
את מחליקה למעלה (איפה שיש את הבהירות של המסך, פנס וכל זה) ומעל איפה שכתוב לך שיקוף מסך יש סימן כזה של מנעול כזה
תלחצי עליו
תלחצי עליו
באותו הנושא: