5 תשובות
את יכולה לעשות נעילת מסך
כמו שרשמתי ןם
שואל השאלה:
יש לי גלקסי
יש לי גלקסי
מבטלת בלמעלה של הפלא את האופציה לסיבוב מסך יופיע a עם שני חצים
אם יש לך אייפון תחליקי מלמעלה למטה ותלחצי על הכפתור הזה של המנעול עם החץ העגול הזה שמקיף אותו.
אם אין לך אייפון, אין לי שמץ איך עושים את זה אבל אמור להיות גם כפתור לזה.
אם אין לך אייפון, אין לי שמץ איך עושים את זה אבל אמור להיות גם כפתור לזה.
באותו הנושא: